2011-04-19 | 00:19:07

lw

Grym helg, bästa sällskap ! Jag saknar mej själv lite grann men det har varit värre. Jag biter ihop så mycket jag klarar av. Imorse fick ja oväntat sällskap, love it ! Jag jobbar en timme till sen ska ja hem till två vildar sen sova. Min skalle är nog värre en värst, trött och ont. Men vilja och inställning ! Extrapengar på fredag och ledigt på måndag tror jag att det blir minsann. EM veckor är trök, finns Inge passande träning.. Ja får nöja mej med promenad me djuren. En klapp i ryggen och en spark i baken, ja lite peppande och puschande hade vart fint ! Ajö :). "ag hoppas det ser ut som att jag vet fast jag har faktiskt ingen aning och du viker mina knän jag svarar på ett språk jag inte kan och kommer undan med en varning och du, du är alltid suverän"
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: