2011-04-29 | 19:58:37

man har roligare två



har precis satt mej ner för första gången idag, känns som att det blir en tidigt kväller även idag. träningsverken var mild i morse, den kom suksesivt under dagen , nu såhär efter ett svettigt spinningpass känner ja mej aningen stel. kan bli skönt imon. ironi

jag funderar på att välja bort mina kanske planer imorgonkväll. ja har behövt tvätta i två veckor nu, i underdrift. men ja är lite sent ute att boka tid hela tiden och det finns aldrig nå tider som passar. inte ens början av nästa vecka då ja är ledig. nu kan ja inte vänta länge, ja tror alltså att ja ska tvätta en lördakväll, en sistaapril kväll. Jippie ! 

det är inte vackert i vårt hem nu. röjningen skulle behövas, alla vinterkläder skulle bheöva åka upp på vinden och varenda vrå skulle behöva skruas - igen !  ja fortsätter drömma om hus trosst allt som måste städas då . men som ja brukar säga, man har roligare två !

jag tänker inte ropa hej ännu meeeen jag är fruktansvärt glad över att min huvudvärk har minskar nå enormt ! man kan säga att den är helt borta om man gämnför med hur det var. jag är sjukt glad för de iaf. även känns det lite som att mitt humör håller en jämnare linje nu, även det är galet skönt. men som sakt, ja ska inte hoppa högt eller ropa hej. det har ju trotts allt inte gått speciellt lång tid sen det börja gå mot det bättre. men vi hoppas det fortsätter åt rätt håll !

Thing.18164882.l_large

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: