2011-04-28 | 20:24:34

bra dag trotts trötthet






Torsdag och en annan är dagblind. men va gör de, man vet att man ska gå upp kl fem och gå till jobbet. På söndag ska vi ta sovmorgon två timmar och sedan jobba 10 timmar övertid istället för 12 ordinarie. inte helt fel. Erik är endå och roar sej i Lidvallen i helgen så ja kan passa på att käna några extra slantar då jag antar att han kommer göra av med nååågra extra slantar. Men så länge man har roligt :)

Jag har träffat min finaste vän idag. även fast vi inte setts på över ett halvår så känns de endå som igår.  I mina ögon är hon bäst, på allt ! ♥

 



efter att ha jobbat, fått puss av den man älskar, träffat nån man tycker om, tränat & laga mat så ska det bli förbaskat skönt att komma i säng I TID idag och förhoppnngsvis sova hela natten utan att vakna en massa.

jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon. sovgott.

1 Kommentarer
Anonym:

tack för en bra eftermiddag igår. du är också bäst, bara så att du vet det <3

2011-04-29 | 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: