2011-04-20 | 20:27:34

You say i'm a dreamer but i'm not the only one

Jag älskar spontant men ogillar om man har dålig framförhållning. Hur går de ihop egentigen ? Det är inte svårare än att det helt beror på vad det handlar om. Tänk om resten av världen kunde kategorisera och tänka på samma vis som jag?haha! Skämt och sido, men ibland kan jag faktist komma på mej själv att bli lite smått arg eller less när folk inte kan ha framförhållning men endå kan jag tycka att det är självklart att man ska vara spontan. Det beror på vad det gäller, alla tycker ju olika. Som jag sa till en vän för drygt ett år sedan, jag är ingen enkel människa. Den vännen är nu mera min pojkvän kan jag tillägga. Men jag står fast vid att jag i te är en enkel människa, men vem fan vill vara de ? Han är långt ifrån enkel människa han oxå, han så mycket mera än bara en enkel människa. Hur tråkigt skulle det vara att va en enkel människa egentligen.. Ne, vi är mer drömmare , på gott & ont såklart. ||||||||||||| ... I tanken ska jag alltid vara alla till lags, ungefär som att alla får kasta mej hit och dit.. Jag är fan trött på de! Kanske ska man bli lite mera obrydd och fokusera på det man själv vill. Om jag tycker nåt suger att göra en dag så är det helt okej att säga de.. Då är jag iaf ärlig.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: