2011-05-12 | 19:25:18

Det är tur man är högerhänt

Nu ska jag passa på och berömma mej själv!! För jag är skitdåligt på att tycka att ja är bra, inte ens när andra säger de så lyssnar jag. Men efter att små saker går åt rätt håll och jag jobbar och anstränger mej som fasiken för att göra saker för min egen skull. Jag har hitills denna vecka lyckats rätt så bra faktist och enbart därför kan jag känna själv att jag faktist är duktig. Ja ska göra mitt bästa för att det ska fortsätta i samma bana. :). Vi var och boxades idag jag å Sandra, jäklans va kul de är, men jobbigt! Ja får alltid nå nerv-tok i min vänstra arm/hand efter ja boxas... Skakar sådär som alkisar gör om dom inte fått dricka på länge.. Det blir så varje gång men de är tur att de är vänstern när man är högerhänt . Ajöken sa fröken .
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: