2011-05-10 | 12:27:16

härligt värre

fin dag.

det är dagar som denhär jag vill dela med dej. då jag kan njuta av livet och känna glädje. du är värd att få dela dom dagarna med mej och jag önskar för allt i världen att det nästan bara kommer bli sådana dagar inom snar framtid.

jag och Sandra tog oss en promenad i solskenet sedan vad jag och åt lunch med papi. nu ska ja sätta mej i solen en timme innan det är dax för att ta cykeln innanför grindarna resten av dagen.

ha en skööön dag hörrni ! :)


5168656865_41d245fec3_z_large

1 Kommentarer
peggy:

såg ditt sms när vi landat, jag ska göra mitt bästa för att ha en sjukt bra resa, den har börjat hur bra som helst så det är nog inga problem!! :)

jag hoppas på fler bra dagar för dej och i sommar ska vi dela massor av dagar ihop hoppas jag!

PUSS!

2011-05-11 | 05:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: