2011-05-18 | 08:53:51

Kan själv

Om jag raderar söndagens intag av allt i "mat" väg och kanske lördagskvällens dryck så måste jag säga att jag dom tre senaste veckorna ätit sundare än på länge, och på latsidan har jag då inte legat.. När tränings reken precis gått över så har jag skaffat mej ny. Och har inte musklerna gjort ont så har ja promenerat eller svettats järnet på en cykel. Och kanske känns det som att man pallar mer och mer. Eftersom jag fortfarande är sämst på att vara nöjd med mej själv måste jag faktist bara skriva dethär så jag påminner mej själv om att ja borde känna mej nöjd och att jag faktiskt är duktig. !!! Igår var ja iaf till doktorn igen, jag känner mej ju över lag bättre men det är inte bra. Så medans en väntan på rönktentid så ska ja prova iaf två olika migränmediciner mest för att utesluta att det är är nån form av migrän på G. Även boka en tid hos en sjukgymnast är kanske aktuellt. Jag är öppen för alla försölag för att reda ut detta elände. Jag som är en sån som inte vill ta hjälp av folk, som inte gillar sjukhus och får en "jag är en sämre människa" kännsla av att behöva göra massa besök på sjukhus, jag som inte behöver nåns hjälp har nu lera ett fullt högkostnadskort på sjukan. Ibland kan man faktist inte lösa allt själv , tydligen !
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: