2011-05-04 | 21:01:16

nöden har ingen lag


jag undrar vart värmen tog vägen. Jag har ledig vecka, och har tänkt tanken i tre dagar att det kanske är dax att ta tag i att städa ordentligt, inte bara blocka undan och dammsuga lite sabbt. ja har skurat och gnot. jag har konstaterar att göra rent avlopp i duschen inte är kvinnogöra, fyy faan va äckligt !! usch .

skönt med städat lägenhet och relativt nya sängkläder, erik bytte dom i söndags. men de känns ju grymt tacksamt att göra fint när sigge är här, det där med kvistar från skogen som fasntar i benhåren och sedan ligger överallt här hemma. morr ! Men imorgon ska han få åka hem till mamma igen och då ska jag sätta tillbaka överdraget på soffan som jag har tvättat för andra gången efter hundsypa.

Men nu är dom lugna och trötta. jag med. Tre lngre promenader blev det idag, inte ritkigt planerat.. men efter lite smått träningsvärk sen träningen igår kan de ha gjort mej gott.

ett STORT minus är jag vakna med huvudverk idag, alvedon som inte hjälper och de släpper inte. jag blir tokig, ja som hade vågat börja tro att den kanske hadeförsvunnit endå. tydligen inte.  men jag gör så gott jag kan för att inte låta berk&trötthet ta över.

jag skratta inom mej idag. jag var i skogen och gick me hundarna, helt plötsligt ser jag en herre i neddragna trikoer, ser att han får lite smått panik när han ser att det kommer nån annan när han sitter där och gör sida behov. jag svängde av till häger istället för att gå förbi honom, hade han väl skämts :p  iaf torka han sej med löv & la en rätt stor bit mossa äver sin ega lilla hög. sen jogga han ut mot vägen igen. han tror säkert att ja inte alls såg honom, de va rätt svårt att inte se, nöden har igen lag och ja fick mej ett gott skratt !

nu ska ja kika lite på hockey men också kolla hur de går för rooney och hans polare !

jag längtar till imon, då kommer han hem.♥
 Erik alltså, inte rooney !


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: