2011-05-09 | 23:26:39

The happy one

En såndär eftermiddagsmåndag då vi jobbar till ett. Jag är trött och ser fram imot att få komma hem och krypa ner. Vädret idag har ju varit fantastiskt !! :) sommar värme , härligt härlig ! Jag längtar till Malaga, bara två veckor kvar nu. Det ska bli skönt att få lägga allt på hyllan för en vecka. Jag kan behöva en paus från mej och mitt liv ett tag. Försöka komma igen med nya krafter sen. Jag vet iaf vad jag vill men det verkar vara ett helve att ta sej dit, för ja vet ta mej tusan inte hur... Ja ogillar mej skarpt för de. Men med huvudet, och fötterna ner och ett mål långt där framme så kämpar jag på och sakta börjar inse att jag kanske inte kan lösa allt själv. Jag hatar att behöva sakna den där tjejen som jag tycker om, vill ha henne tillbaka till varje pris, vill vra henne föralltid.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: